Top

Veelgestelde vragen

De belangrijkste antwoorden op een rij

 

  •           Hoe kom ik met jullie in contact?​

Je kunt ons per e-mail maar ook per telefoon bereiken. Daarnaast kun je gebruik maken van ons contactformulier en zijn we op diverse Social Media actief. Omdat we alle dagen druk zijn om onze online winkel te optimaliseren kan het voorkomen dat we de telefoon niet direct kunnen beantwoorden. Onze voorkeur gaat dat ook uit naar het sturen van een e-mail. Hier kun je ook een bericht achterlaten indien je graag terug gebeld wilt worden. 

  •           Prijzen​

Alle bedragen die vermeld staan zijn inclusief BTW. Zoete Hert biedt bij het grootste gedeelte van de producten de mogelijkheid om gebruik te maken van de gratis cadeauservice. De verzendkosten worden bij het afronden van de bestelling in rekening gebracht. 

  •           Kan ik als zakelijke klant ook bestellen?

Uiteraard zijn ook zakelijke klanten van harte welkom bij Zoete Hert. Tijdens de bestelprocedure krijg je de mogelijkheid om de zakelijke contactgegevens te vermelden.

  •           Hoelang krijg ik garantie op de producten?

​Standaard geven wij 2 jaar fabrieksgarantie op al onze producten zoals gesteld in  Europese Richtlijn Koop en Garantie, tenzij anders wordt vermeld in de productomschrijving. Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. In geval je denkt aanspraak te kunnen maken op de wettelijke garantie, meld ons dan eerst de reden hiervan. We zullen dan direct namens jou contact zoeken met de fabrikant om een geschikte en snelle oplossing te vinden.

  •           Wat is de levertijd van de producten?

Zoete Hert streeft er naar om je bestelling binnen 1 dag te versturen. In bijna alle gevallen lukt dat ook en afhankelijk van de transporteur heb je je bestelling binnen 1-2 werkdagen thuis.

In een incidenteel geval is de levertijd langer, je wordt hier dan direct over geïnformeerd. We houden je in ieder geval altijd op de hoogte van de status van je bestelling!

  •           Hoe kan ik betalen?

De producten die via Zoete Hert koopt kunnen worden afgerekend met iDeal of Mister Cash

 

Wat is iDeal precies:

ideal is een betaalmethode die door een aantal banken is ontwikkeld om de betaling van onlineproducten en -diensten gemakkelijk te maken. iDEAL is online betalen via internetbankieren. Hieronder de belangrijkste eigenschappen van iDeal. Veilige en vertrouwde betaalomgeving voor de consument;
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. 

 

Wat is Mister Cash precies:

Mistercash is een betaalsysteem in Belgie en is in 1979 ontwikkeld door een samenwerking tussen drie financiële instanties, de ASLK, BBL en de Kredietbank. Het is te vergelijken met het Ideal betaalsysteem in Nederland. Je kunt ermee betalen bij veel winkels, tankstations en automaten. Aangezien er tegenwoordig heel veel artikelen en diensten via internet worden aangeschaft is dit een zeer handige manier van betalen. Om te kunnen betalen met Mistercash bij Zoete Hert moet je aangesloten zijn bij één van de volgende banken: KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING, VDK spaarbank.

  •          Hoe veilig is winkelen bij Zoete Hert
Betrouwbaarheid en zorgvuldigheid staat hoog in ons vaandel. Om deze reden kun je veilig en vertrouwd vooraf je bestelde producten bij ons afrekenen. Na betaling zullen wij met de grootste zorg je bestelling verder afhandelen. Alle artikelen die niet door de brievenbus passen worden standaard verzonden middels Track en Tracé. Op deze wijze ben je ervan verzekerd dat de status van je bestelling is te achterhalen. 

  •           Verzend Zoete Hert ook producten naar het buitenland?

De verzendkosten die via onze webshop berekend worden zijn erop gebaseerd dat de verzending naar een postadres binnen Nederland of België plaatsvinden. Echter is het ook mogelijk om producten naar andere landen te versturen. De aanvullende verzendkosten zullen dan in rekening worden gebracht. Hiervoor nemen we contact met je op nadat de bestelling geplaatst is en de betaling heeft plaatsgevonden. 

  •           Ik kan het product wat ik zoek niet vinden in jullie webshop

Ons assortiment is constant in beweging enkel op deze manier kunnen we garanderen dat we de hipste meest trendy artikelen kunnen aanbieden. Heb je een artikel niet gevonden? Laat het ons weten, wij helpen je graag bij het zoeken naar een geschikte oplossing. 

  •           Ik heb een beschadigde product of onderdelen ontvangen, wat nu?
Als een product bij de levering beschadigd is laat ons dit dan zo snel mogelijk maar minimaal binnen 24 uur weten door ons per e-mail (info@zoetehert.nl) door te geven wat er aan de hand is. Wij zullen dan zorgdragen voor vervanging van het product of aanvulling van de ontbrekende onderdelen. Vermeld in alle gevallen het ordernummer die op de bestelorder is weergegeven. Zoete Hert accepteert geen beschadigingen als gevolg van onjuist en/of ongepast gebruik of handelen.

  •           Ik wil toch liever een artikel ruilen of terugsturen, hoe werkt dat?

 Als een product niet naar wens is kan het binnen 14 dagen en in de originele staat, in de originele verpakking worden teruggestuurd. We ruilen dan je artikel om of betalen het aankoopbedrag terug. Hier zijn wel spelregels aan verbonden die je terug vindt onder bestellen/retourneren.

  •           Hoe kan ik mijn ervaringen delen met anderen?

Jouw mening over de producten en dienstverlening van Zoete Hert is voor ons van groot belang. Zo vinden we het niet alleen belangrijk om jouw mening te weten over onze producten en dienstverlening te weten te komen om hiermee onze organisatie beter te maken. Maar ook voor andere klanten is het belangrijk dat jij je mening over ons geeft.

Daarom heeft Zoete Hert de mogelijkheid om je ervaring te delen in de online winkel. Je kunt niet alleen je ervaring delen en middels een of meerdere sterren het product en de diensten kwalificeren. Je kunt ook direct je mening naar een vriend sturen om hem te laten weten wat je van ons vindt. Bij elk product vind je de mogelijkheid om dit te doen.

  •           Hoe zoek ik een product?

Ons gehele assortiment is onderverdeeld in hoofd- en subcategorieën voor een duidelijk overzicht. Je kunt ook je zoekterm in het zoekveld invoeren zodat je direct uitkomt bij het artikel dat je zoekt.

Je kunt hier niet alleen op zoeken productnaam maar ook op materiaal of kleur. Wanneer je je zoekterm hebt ingetypt, klik je op ‘zoeken’ en je treft een hele lijst van producten die relevant zijn aan je zoekbegrip.